Ms A's simple pleasures

Saturday, June 13, 2009

Beely 的IQ題~

Beely仔 一天在FB中留下問題:


考下你。一個有五六百度近視o既人。跌爛左眼鏡,仲有要揸車送屋企人番歸,係一定要揸車番歸,因為部車唔可以週圍泊…你。有咩計 ?


他的一個朋友回答:


去附近眼鏡店買對啱度數嘅1 day con頂住先

 

我回答﹕
I never have this problem... always have second pair in my car.

 



Beely 仔回應: Stanley... 我即去亮視點,由於佢話我未戴過Con,所以即晚搞唔倒比我。所以1 Day Con 呢招…尋晚唔work。





Ada,我原本都有第二副眼鏡架…不過先排都跌爆左。響仲未有時間去配過一副o既時…第二副再跌爆埋... 尋晚就係處於一個咁o既境況。 If you were me, what will u do to solve the situation ... ?

 

這時我又猜測:
揾friend幫你揸車返屋企?

 


Beely 仔: Ada,呢個係我第一個idea。其實當其時我響將軍澳清水灣半島。o個度又相當"隔zip"下,但係o個邊正正好有個舊同學兼舊同事住響o個頭...正唔正先。但最後我無咁做到...

他又賣關子﹕
我o既解決方法,係一個白痴仔o既解決方法黎。我去左新都城試配Con,但正如我上面講o既,店員話係一時三刻搞得掂,而當時已經係晚上九點,人地就閉鋪啦…你估仲有咩計先 ? 哈。話明係一個白痴方法,比你諗諗先。

 

我又猜:



請个的士佬幫你揸架車返屋企?
最是我諗到最白痴的方法....你是天才定白痴?!


 

Beely 仔: 唔係怕醜,到左o個個時候,無咩怕唔怕醜啦。無所謂,只係我老婆反對o者,原因不明。

請的士佬幫我揸車就唔係白痴方法黎,不過行唔通,因為唔會人肯咁做。

佢架車值二百萬,我o個架真係廿零萬o既車。佢又唔知我係乜水,如果我借呢條橋黎"坤"左佢部的士,佢就得不償失(唔好問我點坤,但我相信一定有方法。哈)

 

我又繼續癸表我的白痴猜測﹕如打999? 矯正視力手術?

 

Beely仔又分別同我講:
因為咁而打999 只會比差人"問候"一番,佢唔會幫你揸車番屋企架。


矯正視力手術 ? 呢個答案又幾創新喎...不過響未有手提矯視laser 之前未行得通住。

 

最後我真係投行:


咁你是在告訴我在瞎子摸象的情況下, remotely回到屋企?

 

Beely 終於開估:



 

原來如此!!!! YOU're genius!!!!!!!!!

 


黑心的小東仲整咗个總結:

千祈唔好近視.....

 

佢仲話:




成個經歷可以拍成廣告,快啲 sell 俾 speedo 啦!


 

 

 

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...