Ms A's simple pleasures

Tuesday, June 2, 2009

俾臉派對

表裡不一,是在現代社會生存的基本技能。至少,在公司、在商業戰場,你不懂得「鬼話連篇」這種語言,要保住工作是很難的事。 但下班後,是犯不著將這種心理狀態帶回家,更不想和鬼說話。但有時要應酬公司老板和同事真是在所難免的。


這個SBC Night 年年都有搞,是一個野餐兼睇Baseball game嘅after work outgoing function。我對Baseball是毫無興趣的,若是美式足球或是網球比賽又唔同。況且又遠路,飲多幾杯都唔知識唔識返屋企,又或者駛咗去第二個州仲大劑 (個場就在賓夕凡尼亞州和新澤西邊緣)熱情的同事們每年都有叫我去,但總是推三阻四,藉口多多,但今年就出席‧‧‧


畢竟連續不斷叫你去,真是会不好意思,況且公司要裁員又或cut budget,這可能是最后一次的function!又從未去過Baseball Stadium去八掛睇吓同D同事影吓相,我諗都唔會錯啦! 不過只此一次,下不為例。



 


 


1 comment:

Vanvli said...

好一句鬼話連篇, 返工真無聊, 在做無聊的事, 說無聊的話
[版主回覆06/05/2009 05:58:00]是啊! 真是做邊行就厭邊行

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...