Ms A's simple pleasures

Monday, June 8, 2009

初夏的開始

Buddy不經不覺已兩歲半並陪伴我行咗三萬三miles的旅程,真算是勤勞和賣力。前幾天收到車行寄來的coupon,換油由原价的$29.95減至$19.95。哇!超平呀!我的愛車也剛好要換油呀!


晨早八点我便到車行交下鑰匙,然後坐在waiting room到等換完油攞車。房內有咖啡和餅乾免費供應,更有50吋LCD睇新聞。我當然唔客氣去用晒佢哋提供的服務兼看他們的雜誌。我手執一本名曰:Housekeeping Magazine ,一聽個名就知是婦女雜誌,有一則名為" Move Over mascara "增長眼睫毛的葯品介紹,是唯一經FDA approved的。我很好奇因為呢D產品好少会被FDA批准的‥但令我對此本雜誌欣賞的是它的「誠實」告訴消費者此產品雖然有效但亦有副作用,而最最重要的一點是若停止使用,就打回原形。 這可是 US$105一盒啊!我真是唔明點解有咁多副作用又唔斷尾嘅產品都可以得到FDA approved.


Latisse is available by prescription.


Allergan states that "Latisse users can expect to experience longer, fuller, and darker eyelashes in as little as eight weeks, with full results in 16 weeks." If Latisse is stopped, eyelashes will gradually return to their previous appearance as new eyelashes grow in.


LATISSE™ could cause the color of eyes to change. Increased brown iris pigmentation has occurred when similar medications were instilled directly into the eye to treat elevated intraocular pressure/glaucoma. Although iris pigmentation was not reported in clinical studies with LATISSE™, patients should be advised about the potential for increased brown iris pigmentation which is likely to be permanent



等咗一个鐘頭,終於call 到我個名啦!但可惜是告訴我車要做其他什麼Filter change 呀什么轉前后車呔及Fuel injection 等等,加埋要$429.70+tax!!! 我當然唔睬佢啦!!! Filter分分鐘攞出嚟「凳一凳」就乾淨清潔~前后車呔掉轉?等到冬天睇下点先啦! 天啊!我的乖寶寶才兩歲多喳,駛唔駛要整咁多嘢呀?我會去其他私人車行問吓check吓先再講。我只付$22.34就離開啦!Dealer 有時会好揾笨兼昂貴,我好多同事都上咗檔兼未能解決問題,但亦有很多老外鍾意被Dealer整,此乃其信譽和信心保證囉。



小吉吉,我諗妳都想知我呢排煮咗D乜。嗱!被妳睇吓我D不中不英不日不越嘅碟頭飯菜啦!


焗洋蔥BBQ牛仔骨~300度焗45分鐘,但由於要焗埋條鰻魚,所以在30分鐘后拿出來,放埋條魚在隔離,再到爐中再焗17分鐘。又煲咗「赤小豆、粉葛、鯪魚、豬骨、果皮、蜜棗」老火湯。妳一定識掛?



呢个禮拜仲有煲粟米火腿骨粥,D蜜汁Ham(火腿)就用來夾三文治吃。



現在夏天,我是好少在家炒餸,多數食沙律和outside BBQ,費事整到間屋太熱。以下介紹是越式沙律,夏天最愛和最常吃的,材料: 越南紥肉,腸粉,芽菜,青瓜,乾葱和香花菜(薄荷葉)是咱家花園种。


越南紥肉和腸粉在蒸籠蒸5-6分鐘。芽菜飛水,青瓜,香花菜砌絲,再用魚露開個汁( +溶冰糖+青檸+醋+水+蒜粒)拌來吃。



我呢个夏天就係咁開始啦!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...