Ms A's simple pleasures

Wednesday, June 10, 2009

Sugar Daddy

OL M :「喂! 妳幾時被相我睇?」


OL E﹕「忘記send被妳,現在就send‧‧‧但冇妳email地址喎!」


OL M﹕「被張business card妳裡面有我email 地址,keep住呀!」


OL E﹕「OK~ Send 咗啦!慢慢睇~」


OL M﹕「嘩!妳又話你老公好大年紀,但佢睇落一D都唔老啊!」


OL E﹕「嘻嘻~ 因為我識保養佢囉。」


OL M﹕「喂,將我business card被過你老公,同你老公講幾時佢對厭咗妳,就叫佢call我啦!」


OL E﹕「咁都得?佢可以做你老豆,好似有D唔啱用喎!」


OL M﹕「哈,我需要揾個Sugar-Daddy呀!」


OL E﹕「請到nursing homes(老人院)認領‧‧‧‧」



某某友人,這个老嘢你啱嗎?哈哈哈!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...