Ms A's simple pleasures

Saturday, June 27, 2009

運氣是什么?

朋友小東在Facbook問道﹕運氣是什么?


我剛起床看到略想回應道﹕


運氣‧‥我估是 timing....不過運氣好不如習慣好....養成樂觀進取的好習慣比虛無飄渺的運氣來得實際。 (

Hello Kitty Emoticons
媽咪妳又在說教! 你不如話唔知仲好!)


另一朋友安安則回應﹕


運氣通常係練氣功武術之人士運用的…………首先深深吸一口真氣直落丹田再遊走到各經脈………然後慢慢呼出稱之謂運氣......(哈哈!我在想究竟安安所言的「慢慢呼出」是從何處出?)
Hello Kitty Emoticons
我都好想知啊!

小東在Facbook的另一個朋友Status中回應﹕


運氣好似一個街角撞到嘅靚女,你同佢 say Hi,佢睬你都傻.....

 

他的確非常攪笑兼古惑! 唉!反之我真係太古板‧‧‧方向全部攪錯晒!

我又回應番﹕

 

哈哈! 不就是Hi hi hi hi Hi hihihihihihihihihihihihihihihihihi~~~~可惜我唔係靚女....... 哈哈....你可以唔睬我但不要說我傻啊! (小東緊係成日食檸檬,等佢中和吓个胃,咪胃酸過多.....)
Hello Kitty Emoticons
:
咩叫食檸檬?

 

Cat Icons
Bella...點解妳呢一排咁多問題o架?

 

Hello Kitty Emoticons
嘻嘻,咁究竟運氣是什么?

 

Cat Icons
我唔知道,你哋話呢?

 

 

****************************************************************

P.S. 小東, 安安你哋有時真係好funny啊!

 

 

 

 

5 comments:

開心人 said...

我第一
[版主回覆06/28/2009 20:05:00]我个blog好靜,你可以天天第一...Welcome back!

開心人 said...

我第二

開心人 said...

你試下來我blog多d,我包你呢到有好多粉絲
[版主回覆06/28/2009 21:18:00]哈!有呀有呀! 我今天好開心

開心人 said...

好多謝你的訂閱 你的訂閱,可問你身邊的是但一位朋友,另一份禮物,開唔開心呀朋友
[版主回覆06/28/2009 22:55:00]嘩!咁「正」嘅優待真係機會難逢

開心人 said...

咁你要來多d我blog啦,有咁多好野哈哈哈

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...