Ms A's simple pleasures

Friday, June 26, 2009

私隱是什么????


我問﹕「私隱是什么????」

 

小東回應﹕「人人都講,應該係好嘢瓜 」

我心諗﹕(喂!你唔好咁政治辭令得唔得?叫你選特首呀!)




 


我又再問﹕「D人有冇濫用到呢'兩个字?將冷漠用私隱來包裝和保護呢?」


 

小東再發表﹕「好彩你唔係住响大陸」




 


我終於放棄堅持!隨他BS﹕好o野緊係出口你唔係唔知呀?」


 

小東﹕「全世界都將好嘅嘢留番俾自己,將次級出口,大陸除外」(真抵死!小心捉你去勞改)






我繼續胡扯﹕「所以投奔美國....佢將次貨賣被中東國家,進口大陸貸...現在almost everything" Made in China"」




 


小東變身做咗經濟學家﹕ 「大陸中晒計,為咗禁低rmb匯價以利出口,不斷買美債,但係咁多年美金係咁跌,收息都補唔番,,,,,,」




 我又扮吓政治家﹕「look at that way...佢虧匯率但嬴出口和交情,亦可以令國民有工做有反食、政局隱定,可是一個正多於負嘅結果」 (能繼續主宰大陸才是共產黨的主要目的)


 



小東憂心忡忡﹕「仲有環境污染呀,手尾長呀!」 (他又變身做街坊委員会)


 


「環境污染呀...佢咪賴美國係劊子手囉!賴地球人囉!唔通係話自己唔啱咩?!」
我決定做回我嘅美国公民,享受吓言論自由﹕

「再唔係咪放兩粒「臭丸」頂住先啦!」




 


Beely 仔「認真」地作出總結﹕No no... you have to have at least 3 臭丸s in our pocket. Hahahahaha....   」(若果我是HK特首,一定委派Beely仔做環保急先鋒!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...