Ms A's simple pleasures

Thursday, April 30, 2009

何時裁完了?

一早返到公司,歎一杯coffee開始工作。Month end加上同事們又患病請假 (佢哋請假仲好!免傳染)真是忙忙碌碌


Erika回到Office不久就被老細傳召入房,出來后她對我笑說可以回家長休啦!忽聞Erika收大信封,真令人嚇一跳!這次無聲無色裁員完全和上一次大鑼大鼓的作風完全唔同,而且事隔僅僅三个月‧‧‧‧我同 Erika最friend,成日在公司無聊時吹吹水、一齊買零食,可惜她是part-time啊,一星期只返三天﹔公司有乜風吹草動就炒佢先! 其實好幾年前請她入職是Full-time的,但她放棄而選擇兼職。Erike的志願是傳道,每星期有儿天是去拍門傳教。係咪邪教?哈!我不知道喔!但她真是真是一个好好伙伴。


今次殺到埋身,有兩个是我section呢。另一個是臭臭姆姆,炒佢我好開心,誰願每天與有乞丐般體臭的人為伍呢?她有糖尿病,經常失禁,成人尿片又唔更換兼噴大量亷价香水遮體臭,但這只有臭上加臭呀,所有同事都討厭她!佢有個花名叫Chanel No.2。我們每天只有開大中央冷氣和三大部清新机和一部風扇過日子!不論晴天‧雨天‧夏、雪天!嘿嘿,我都好好忍耐力,忍咗佢三年只投訴過三次而矣。(夏天最難頂)


我記得有一次出街吃飽lunch返Office,經過佢个位聞到佢D特別香氣后,个肚就開始痛兼疴同嘔。以前一些新進同事每天都投訴呀!但老細又太好人,數說一輪send佢回家幾次,都唔会炒佢但工作環境仍是一般臭氣熏天!今次炒佢魷魚真係一天都光曬! 我估一定是上次Diversity Training,她冇淨身洗屁股,令成個department丟臉,新老頂一怒之下就送一碟無情雞過佢嘆吓!


同人講都唔信,我每天返工就好似到垃圾場返工一樣!所以每份工都有壓力和不開心只是看你如何handle啫!其實臭姆姆好有錢,聽聞佢有兩間屋收租,所以生活無憂、只是太cheap同污糟邋遢,仲係白人呢!所以這個世上乜人都有﹕黑唔等於污穢,白不一定乾淨!


另一位是秘書兼接待員,她是非常和善有禮的,可惜亦逃不過厄運。


美國經濟一日未有起色,裁員会持續下去,我身邊已有很多朋友失業和待業所以有工做是一件幸事啦!


唉‧今早要去買Bagels返工‧這份差事本是秘書做的 (逢星期五,公司請吃早餐)


現在暫時兼住先啦!我諗仲有好多嘢跟住要兼顧埋啦!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...