Ms A's simple pleasures

Wednesday, April 1, 2009

一杯紅豆冰如吃9匙糖

市面多款冷熱飲品含糖量之高,飲一杯等於吞下8至9匙糖,糖分最勁的3款飲品,全是夏日受歡迎的冰類飲料︰紅豆冰、珍多冰和三色冰,即使客人要求飲品「少甜」,結果仍有六成不達「低糖」標準。


 食安中心早前抽查七十三款茶餐廳、咖啡店與快餐店的冷熱飲品樣本,包括市民經常飲用的紅豆冰、菠蘿冰、奶茶、檸檬茶等,發現多款飲品糖分含量偏高。五十款凍飲中,以菠蘿冰、三色冰、紅豆冰糖含量最高,每一百毫升含十一至十二克;二十三款熱飲中,以檸檬金桔蜜、柚子茶及酸梅湯糖分最高,每一百毫升含九點五至十一克。



 

哇!有冇咁嚴重呀?我成日出Chinatown飲!我唔想知呀!嗚嗚嗚~ 咁下次我仲買唔買嚟飲好?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...