Ms A's simple pleasures

Friday, April 3, 2009

一個做第三奶的女人與她的情人~

香港一名製鞋大亨不滿情婦破壞「不和他人發生性關係」的協議,憤而告上法庭,要求索回價值千萬港幣的房產。已婚的鄧X群指控李X霆毀棄「除了與鄧劍群,不和他人有性關係」的協議。因為這項協議,鄧X才同意在2002到2005年間,為她買了好幾棟樓。李X最近幾個月和23歲的前香港先生(香港稱港男)黃X發 有染,導致這項協議失效。

鄧李兩人在2002年相識,2004年生下一子。鄧X事業發達,有「鞋王」之稱。黃X發是2006年的香港先生「瀟灑組」的冠軍,在參選香港先生前在法國長大及讀書。


首先第一者在分手后想拎番層樓? 唉,送咗被人嘅嘢,又點可以收番呢?你輸唔起点出嚟包二奶呀?雖知天理循環、報應不爽! 剃人頭者﹐人亦剃其頭~咁大個人唔該為自己所做的事負下責任啦~‧  不論什么理由,人哋跟咗你咁耐又有個小朋友,亦好應該附出一些花紅吧!有冇同你講心的女人肯做奶呀?梗係同你講錢!而且無名無份跟你又唔知幾時俾你飛?!鄧生你所欠缺的是氣量,况且你用錢買人時間、青春,她從你身上亦學會同樣的東西並照辦煮碗吧了,你又駛唔駛要佢交返D學費被你呀?仲喺傑出華人呢!真好笑!
同樣係包養,你睇大劉幾疏爽!好既時候當然送好多俾那些女朋友,就算關係完結咗﹔只要有需要都會幫忙,個個都係好來好去呀!


第二者是他的正印太太,先生出外尋歡作樂,她亦能大方得體(可能喺冇眼睇)見到老公近期天天上報,親朋好友的閒言閒語一定不少(或者她亦在幸災樂禍)她的耐力真是精神可嘉!佩服!(希望她是守得云開見月明﹔可能老公会多咗返嚟妳度飲湯呢!)


第三者是二奶﹔个cheap佬肯定要妳簽多份協議賣身契﹔清清楚楚要妳小心做人!


主角是三奶﹕我是非當欽佩妳啦!敢作敢為,敢愛敢恨,敢做敢認!仲敢送傑出華人一頂綠油油的帽子!最重要的是懂得用錢買回一段失落的忘年愛情並陶醉其中,真了不起!佩服佩服!


三奶的情人﹕他是一個浪漫的法國年青男孩/鴨,對他而言,識个中年寂寞少婦做女友是very cool!美國的男孩子是這樣認為的,我想他也是一樣。



 


我在其他網站中看到一些心理測驗,例如:你適宜做第三者嗎?


哈! 我得的結論是天生的第三者﹕愛情對你來說不過是一場遊戲,"不在乎天長久只在乎曾經擁有"是你的座右銘,玩玩就算的心態令你能無視情敵的存在而能好好享受這段關係。


我做第三者的話﹔一定會非常成功﹔因為我是一個懶人,懶得同人爭所以一定無視情敵的存在 ,一切順其自然。不過我會要求男方要如方中信般吸引有型,學問好似楊振寧~~若然真係被我碰上,而對方又對我有好感的話.....我真係會好好Enjoy!哈哈哈!(又在吹水兼發夢) (嘻嘻!今日心情好兼自己Blog嘛!當然要語無倫次,胡言亂語一番啦!)


我見到一些人在做完這個心理測驗后comment 什么又老又無錢 等等,我就覺得好好笑~ 喂,這測驗是: 你適宜做第三者嗎?唔係你是否適宜包二奶呀!究竟吹乜呀! 又一位仲攪笑,仲要想埋悽慘的東窗事發下的後果,甚麼八無中坑無里無頭無理論真是一個吹埋理性嘅好男人!(喂!若某某人在此看到什么什么請不要估估吓啦,而是真係話你呀! 哈哈!)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...