Ms A's simple pleasures

Thursday, April 23, 2009

三年後你會是窮人還是富人?


我玩完了 三年後你會是窮人還是富人?心理測驗,結果是 衣食無虞

我好高興地發表﹕ 我仲可以苛求D乜?





安安又唱歌﹕ 
一生何求 誰計較讚美與詛咒. 沒料到我所失的竟已是我的所有

 


阿Mid 就答﹕




on哥都好鍾意唱歌仔喎.....不過都幾好聽...(阿Mid妳又知)

 




Jessie 回應﹕多謝多謝多謝.....(反而出嚟多謝!哈哈!多有趣的夫妻)


小東又不甘后人答話﹕哈哈!衣食無虞、、、記得幫幫老同學


 



當然要折佢台啦!道﹕你已經盤滿砵滿,風生水起啦!快D過隻ipo嚟﹔幫幫小






小東居然答﹕唔好講俾稅局知,拜托拜托。。。(點解我覺得佢在沾沾自喜嘅)




 

我便立刻要求﹕要收掩口費

 




阿 Mid 真醒目又問佢﹕係咪聽者有份先....

 




小東只有這樣敷衍了事﹕哈哈! 你哋班material girls

 

Mid 答﹕係material woman la 林同學...我都係益我D仔女啫...(喂! 阿Mid你為咗仔女唔打緊,但我仲好細o架)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...