Ms A's simple pleasures

Saturday, April 18, 2009

你到底係龍虎門邊個人物呢?


師兄 剛玩完了 你到底係龍虎門邊個人物呢? 心理測驗,並comment
: 在我仍睇呢本書時,呢個係我最喜愛的角色~ 火雲邪神十成十大奸角,為達目的不擇手段,俾佢睇中都好難走得甩,由實力所演變出自大~唯獨可取嘅地方算係佢對親情呢樣野仲有少少感覺











小東: 立刻答﹕冇追,睇緊呢本書時一定係飛髮舖....




 我答﹕我都末聽同睇過呢本書

 






我立即要把握時机地認細: You guys  both 100% old cake but I'm not...;p




安安彈咗出嚟講﹕ 可能ada只睇過小流氓...武功高強王小虎...




(天啊!小流氓係阿水呀?我聽都未聽過呀! )我立刻並成一貫作風,反脣相稽地道﹕

on 兄....小流氓未聽同睇過‧‧老無賴就識幾個....




旁觀者Kitty立即做表情comment: wakakaka  <-------------Kitty,你呢种笑法下次請你當眾示範! Hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...