Ms A's simple pleasures

Sunday, April 5, 2009

My Buddy

Bella, 媽咪今日終於"的起心肝"影返將相,幫自己個Buddy做個record



唉!往事而矣,看到仍然心痛,但亦只好吸取教訓,將來一切要小心吧了!


我買咗個very cute 0既公仔返屋企,放在家門前叫佢幫手看門口?但他卻立起橫牌說"On Strick" (擺工)真是物似主人.............



Sat.去掃墓,早一晚煲咗个糖水: 鵪蛋、腐竹、白果、蓮子、百合、紅棗糖水。諗住第二日拿出去給奶奶家中各人享用,可惜第二天匆匆忙忙,竟然忘記了! 真無用~唯有益煊煊啦!(我唔飲糖水嘅,只喜甜品)



Bella今日洗完白白就同我玩躲貓貓...我最後在此揾到她的芳踪!



Bella躲在被中做Sleeping Beauty,我要揭開條被先揾到妳呢!決定同佢一齊瞓返個美容覺!嘻嘻!

http://www.cel-ebration.com/DISNEY%20MIKE%20KUPKA.htm



今日,又煮咗三餸一湯plus Red Wine 做dinner


支酒是酒舖老板介紹,儿香!都可以啦!



湯係椰子、雪耳、淮山、响螺、雞湯~ 響螺湯除鮮味濃之外, 更滋陰及富蛋白質,椰子煲雞湯味美味鲜甜,有益腸胃!



清蒸馬頭   

\


 



清炒蒜子菠菜同金針云耳炆雞~家庭小菜


嘻嘻哈哈、開開心心、輕輕鬆鬆、 平平凡凡,人生不就是如此嗎?



 


P.S. 昨天晚上巧遇一班久未相見的羽毛球波友,一桌十三人大家一起吃晚飯吹吹水; 其樂融融!有時朋友真係Out of Sight Out of Mind ! 所以都要勤力些、有空要揾返些久未見面的朋友,得閒出來吹吹水先得! 不竟在異地相識亦是一種緣吧,應該好好珍惜!


 


 


 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...