Ms A's simple pleasures

Thursday, January 22, 2009

90年Europe之旅

今日有mood 就scan 咗幾張90'第一次去歐洲影嘅相。嗰時啱啱離開學校出嚟做的第一份工又做滿一年,囉咗公司特惠機票同个girlfriend 去歐洲玩! 當時好興奮! 剛剛二十歲背住backpack自由行十儿日。又第一次搭長程飛機,直飛Swissland。留 咗六天在Swissland ,而且被我地玩轉晒,跟住去法国巴黎和近效附近玩幾日,隨之搭夜班火車去 Holland Amsterdam玩儿天. 行程緊湊又刺激!


我還記得搭夜班火車時,在半夜兩國邊境交界有警察和警犬搜車兼check Passport,睇下有冇人載粉,仲好似有人被警察請咗落車 嚟,車都停咗好耐先行。當時荷蘭嘅白粉問題都儿嚴重!


這是一個值得紀念嘅旅行,第一次搭十幾個鈡頭机,第一次去歐洲,第一次搭火車在車上overnight,第一次接觸雪和雪山,第一次食黃麖肉更是第一次和我這個girlfriend 去旅行...太多的第一次啦!



我Girlfriend 為了這次行程,特意買了一對靚靚太陽眼鏡‧‧我還記得當時在少女峰上,她狂揾自己副鏡又問我它在那裡了? 我毫無表情地對她說:「在妳的鼻樑上。」哈哈!當時陽光太猛啦~載咗都好似無載!



琉森湖很靚啊! 我哋仲遊咗2次船嚟~



但是巴黎才是我的至愛,點解?因為這個國家有濃厚古典氣息,對歷史藝術品嘅保存和建築都非常精緻。又有新派建築,是个集合古典和現代感的都市。9月嘅她是丰姿綽約的,猶其凡爾賽宮,百花齊放,綠葉成蔭!超美!我亦在2001年四月再去凡爾賽宮,但由於時間不對,花未開‧就有小小失色。不過,她仍是我曾到訪過歐洲各国中的最愛~一定会再重臨舊地。


下一站~荷蘭



當年荷蘭是个超開放的國家,Amsterdam周圍都是落地玻璃加窗簾(是妓女賣淫的地方)和隨街的白粉交易!完全公開化,不用擔心有強姦或犯毒的案件發生...因為他們不會亦不需要!


我們真像刘姥姥進大观園──眼花缭乱!這次旅行真令我眼界大開!


其后就乘搭飛機回港,我還記得當時在飛機場裡,机位好緊張我們又是買公司特惠機票,是stand by的!一天得一班機返港若果沒有機位就要停留多晚! 好彩我哋上到機,不過班機就要停多2个stops, 法國和意大利...所以當時非常驚!分分鈡被人踢番落當地嘅機場..又或者淨踢一个...如果淨踢一个﹔另一個滯留在當地机塲都唔知點算!


架衰飛机又經常遇到氣流,鬼咁拋,經常咁拋,拋起到連屁股都掂唔到个座位添! 我直到現在座咗咁多次飛机都末試過咁拋過!我个 friend 當年嚇到面青口唇白‧佢都同我一樣第一次去咁鬼遠...而佢當時可能正在冧緊:「點解我会同呢个超瘋狂嘅傻婆去旅行!」


嘻嘻! 又喺嘅!當時9月尾10月頭 ...連Peak season 都末過晒,真喺有D膽粗粗!少年十五二十時嘛~個個都会喺咁啦~不過,至此以后,她再冇和我去旅行啦!更加冇再去長程嘅旅遊...


Hey! My friend, 唔駛怕啦! 妳無事喎,我是原整無缺帶妳返屋企! 我現在長大啦! 成熟咗小小,下次一齊再去威啦!


 


 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...