Ms A's simple pleasures

Sunday, January 4, 2009

我的興趣之....

由於THE GREAT INDOOR在New Jersey 関門大吉, 新年去咗睇下有乜平嘢...千挑万選買了个Hickory牌子"門柄"...它非常精美又100%soild Forged brass連張說明書d紙質都靚過D教課書...又40%off就買咗一個


 



裝咗之后, 發覺个門柄D花原來同我个廁所D燈plate蓋好鬼襯



我又决定再去多一次買多2个, 想將2个closets都換埋




煊煊只好幫我裝上啦! 辛苦哂啦! You're the best!我決定同你續多2年約啦



煊煊D手藝和效率真棒! 嘻嘻! 很漂亮的門柄啊! 我真是非常有慧眼啊!



今晚我就煮你嘅「至愛」~豆豉炒苦瓜啦~這可是對我「最苦」的餸o 我和你也是一般「推己及人」啊!



和一款新菜式~鮮冬菇炒豬腰白菜仔


加埋老火湯~杞子、金蟾花、內杏仁加雞湯(明目)連紅酒一杯



我對我們也不錯啦!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...