Ms A's simple pleasures

Wednesday, January 21, 2009

發放Bonus了

今早看了一個有趣的番茄故事,這是從一位朋友的blog上找到並不問自取的copy下來,foward給同事和上司們看看。我認為這可以鬆懈我們緊凑的神經。


不久,我的頂頭上司call 我入房; 我嘻皮笑臉的問他:"Should I selling tomatoes on next day?"he reply back to me:"Just let you know that your total amount of Bonus in this year; not asking for tomatoes." 嘻嘻,我當然一早收到風啦! 唔通真係想sell 蕃茄咩!


在今時今日咁嘅環境有工做就開心啦!你估呢度係香港呀 !又有花紅、双糧、春茗 、開工利是等等五花八門。美國99%大中小企業都沒呢D嘢!除非喺D投資部門或公司工作。否則淨喺得份年薪,乜都冇。而且現在好多公司都執咗又或裁員,所以此時此景都有Bonus真係偷笑!


嘿嘿!其實幾時裁我,都唔到我話事嘅,in this moment I just feel 「今朝有酒今朝醉,明日愁來明日當」啦~ 今晚就出街去吃一頓先,明天才好好想一想應該買乜玩具比自己玩。喂!朋友,很少錢喳,如果唔喺都唔駛諗啦!唔好諗住敲詐我啊!哈哈!Bye Bye~


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...