Ms A's simple pleasures

Wednesday, January 28, 2009

年初三赤口

今朝瞓醒睇吓FB,先知是初三赤口。赤口亦為「赤狗日」,是一個不吉利的日子。傳說中赤狗是「熛怒之神」,會帶來不吉,故此農曆正月初三是凶日,不宜外出及宴客;另外,「赤」字含「赤貧」之意,外出沖犯赤狗會帶來貧窮。


其實都儿準! 原因就喺今天是公司請食大餐的日子。這道名菜稱為「無情雞」是非常聞名的。


昨日已在office裡面收晒風,今天有大餐吃,邊個受邀請就無人知。終於+一点鈡叫所有人入meeting room 開會,入得房都無事!我託大是其中之一。我有三位同事收到邀請函。開完会大家都是悶悶不樂,因為這三位同事是在我們開会時已经執嘢走咗,連say Good-Bye and Good luck都無機會!而公司隨之call 管理處來換晒大門鎖匙 ~唉! 真實嘅世界是非常殘酷!我和他們相處了2年半,他們絕對是可靠和誠實,公司咁做,真是過份!


裁員並非他們的工作能力問題而係有好多複雜的因素來決定。其他女同事個個眼濕濕,有D仲喊出嚟...而我則回到自己工作崗位,「照常營業」。


老實講,我入咗呢行咁耐,遇到呢D事多到數都數唔晒‧‧‧‧連自己都試過,有乜出奇?冇話一份工一定可以打到老! 亦早就識得什么是: 生气、傷心,就是拿别人的過錯来惩罚自己。這是我的社会閱歷。況且,我是一個樂天的人,經驗亦告訴我~賽翁失馬焉知非福!亦即是老外佢地成日講嘅: "God closes one door he seems to open a better one." 我認為現在公佈咗,可以令其他人更安心工作、短時間內都唔駛憂慮份工。而被裁員嘅,就move on 並重新整理自己,揾一份更好嘅工作!最驚就係未揭曉,个心十五十六,吊上吊落,会令人六神無主、唔知点算!


但我D同事就並非諗啦! 他們見我「最唔正常」,講D嘢都儿晦氣,唉! 我又無嘻嘻哈哈、只不過公事公辦,咁都唔得!無咗三位同事我唔傷心只有小小不捨,但被人嗘落我会難受!所以,我話初三赤口,是一個極之不吉利的日子。不宜外出。尤其是一個下了四寸雪,落着冰雨的核突天氣嘅年初三‧更不應該外出! (為什麽我還‧‧‧‧)


傳說又話初三晚是「老鼠娶親」的日子,一般人都會提早睡覺,以免騷擾鼠輩親事。當晚亦會有「老鼠分錢」的習俗,在家中角落灑鹽、米、餅供鼠輩們享用,給老鼠的食物稱為「米粧」,寓意於新一年間與老鼠共享收成。


今晚叫唔叫Bella同我一齊早D瞓好呢?


P.S 今次真喺冇得返HK同老師吃飯兼唔駛向阿怪借錢啦!唔知佢会唔会鬆咗口氣呢?!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...