Ms A's simple pleasures

Thursday, January 22, 2009

去鹽迎新年

前兩日落完雪,這儿日揸車返工,都是滑吓煽下咁揸出揸入。個Brake就快被我踩死!


最可惡嘅係D雪鹽,整到車喺乜色都睇唔到。捱年近晚,天氣又凍!


唔喺美女嘅我又唔揸名車~「名車配美人」都冇我份! 話雖如此但亦不可失禮街坊,囉架头蓬面 嘅車過年兼拜年!而且車喺我個親密buddy!叫煊煊駕車出去洗車廠到洗,講到口水都乾! 今天我特別早D放工返嚟自己親手洗!求人不如求己!


點解自己唔揸架車去洗車廠?因為我怕醜囉!咁多麻甩佬我怕! 打死都唔制! 情願自己喺个車房到洗! 仲喺由好凍洗到好興個隻! 好笑咩?我就一D都笑唔出!


我用好快嘅速度由車頭洗到車尾,再又上(eye level )洗到落下面,沖个水就算數!起碼睇返个色呀!內籠都未洗,今日太凍啦....明天啦! 另一邊我仲要煑湯!


所以話呢,学做一個好嘅老婆係一D都唔易, 真喺愈做就越老!結婚?一次已經夠啦! 咪有下一次。


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...