Ms A's simple pleasures

Thursday, January 15, 2009

苦惱的分析

依兩日非常情緒化,心總是要种心驚肉跳?眼尾又跳,又舊病復發~發呆,做工不能focus,周身唔對路,連無瑞瑞都可以吟首怪詩:「轻轻的我走了,正如我轻轻的来,我挥一挥手,不带走一片云彩。」My God! This is 死鬼徐志摩 嘅再别康桥 。大佬,唔係大限將至呀?唔通要揸慢D架車?太慢又會好危險! 返至家中,立刻拿將紙做Troubleshooting,研究吓自己有乜唔對路:


1. 可能依排寫中文太密,思維大混亂,令自己思覺失條~ 或者要停停 ,休息吓。


2. 可能返港后,仲未回魂,心思故鄉~我只是留港2天啊,老家、母校全部都未check out 就走返嚟~ 憒憾!憒憾!


3. 入咗fb 揾返D舊同學,太開心就有D激動吧! 有時仲会語驚四座....唉!要儉討...


4‧突然彈多儿个同学,有D嚇親,太多思想冲激, 我会唔慣。~我是單細胞呀! 点解決?


5. 經濟唔好、人心惶惶,D人行開行堆都係一個話題,另自己有D擔憂~ 無得驚~


6. 公司月底会裁員宣告名單,可能就呢儿日; 心裡真是小小驚驚地。~No choice


7. 又有可能年関張至,年又過年,又大一年,有D感慨。~人生如夢呀


8. 唔通更年期開始?! 唔係呀!我心境仲未成年!


9. 年尾橋頭被人打小人?!有可能! 得罪人多,稱呼人少啦!~ Be nice Be nice~


10. 最近間始食vitamine,唔通有side effects? ~ 停吓先


數數吓,變咗10重罪...唔得,要去唱K、減吓壓~再睇下点先!


Here is my brain storm~ Step up my thinking, writing and planning… makes it easy for me to arrest information from my head. Grab what I need on the fly and organize it when it suits me. This is only part of my analyzing but planning…. because you don’t want to know.


這篇文章我已完成了3天,但遲遲都不想發表,實在太唔開心。But I woke up this morning and everything looks bright, trust me this is work!


 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...