Ms A's simple pleasures

Friday, January 30, 2009

賤物鬥窮人?!

常言道﹕「賤物鬥窮人」此言確非假!


我最近去到任何一間舖頭,都喺On sale 大減价‧清貸、執笠等等。 在美的消費者仲話冇50%off都唔会幫襯。有D嘢真喺平到你唔信,例如去Clarks outlet專門店,全場勁減! 買對Boots皮鞋由$198減到$78,仲買一對第二對就半价﹔折咗後嘅半价! 亦經常收到一些試用裝食品,早餐Donut 連鎖店和麥記嘅coupons!毋錯連麥記都send coupons 到家中! 仲好鬼抵食!



我平時喺好少幫襯! 但有coupons就一定去幫襯,你話係咪賤物鬥窮人!



由此可見美國經濟喺幾差啦! 現在若然無工做,就分分鐘有排搵,全美的平均失業指數是7.2% ,有些州成10%以上。連州政府都要裁員7%。大佬! 你儿時聽過政府要裁員!打份政府工就等於金飯碗啦!


你又以為有學歷唔怕啦,但其他人都有!有D仲喺超級名校畢業兼有工作經驗,他們都冇工做亦揾唔到工做。


最重要是無公司会請人,公司若果能Keep 番住自己D員工唔裁員,已經叫做好叻,又掂会請人呢!


連銀行之間搶存款户口都好勁,開个$10 Checking 和有5次transactions 就送$100Cash過你‧‧‧因為银行嚴重缺水! 真喺生意難做!鬼咩,D老番係十个LOAN九个蓋,掂算都唔掂!如果出糧遲D,咁就慘啦! 有D人真喺分分鐘連食午飯嘅錢都無! 一D都唔出奇,我都被人問過唔少次。


諗諗吓!我都唔去麥噹噹啦! 可以努力減肥又兼慳$$$!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...