Ms A's simple pleasures

Sunday, January 18, 2009

過新年前的最后一週

雖然生活在美國,但作為海外华人的我們還是跟隨傳統做節或過年。


我亦喜愛過年,原因是我太懶,過年可以鞭策自己去搞衛生、執吓間屋 、清下D垃圾。亦可以佈置下間狗竇,不過最愛的是可以迫自己煮D平時都懶得去煮嘅嘢食~所以我這個長週末就掃掃抹抹 、煮煮炒炒、當然還有我的最愛八八卦卦啦!


今次走咗轉返嚟花咗3星期多,影咗都儿多相!想整本相冊做紀念‧不竟有成7年未返過香港。咁多錢都花咗,相冊就是小數目啦!於是上網揾咗Kodak整本冊嚟留念。而最近終於收到"亞洲之旅",是在網上自己選格式、編寫、選相、顏色配搭等搞出來的小玩意,被你睇下小女子的傑作啦!




第一次搞唔知間公司嘅質素好唔好,相又唔知出嚟清唔清,但收到后又覺得OK! 下次都会再幫襯,又被多幾頁你睇﹕




第一次整,我選D色太沉、死估估又老套兼死板,似足我嘅性格,唉。


点解放Bella將相?因為我哋離開后,由差不多9磅嘅標準身材變成6磅嘅趙飛燕,瘦咗成三分之一 呀 ~心痛到我死(佢緊係掛住媽咪) 所以我要放佢張相在相冊後面,每次睇完本冊都會想到對佢唔住,要對佢再好D囉!今天又影咗阿女海棠春睡个樣﹕



「媽咪,人地未化粧,唔要影相啦!」



 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...