Ms A's simple pleasures

Saturday, January 24, 2009

二人之團年飯

我每年只煮一次大餐或最多兩次! 因為工作太忙,每天回家都很累啦! 出街都毋乜好食,老番餐日日食你都驚啦! 中國餐館有好多但係用來呃老番嗰隻,而有中國口味嗰D就離家車程半個鐘。


所以算吧啦! 自己整簡單小菜就算數,有時星期天又要出外探親又要收拾清潔....僅剩下的時間都唔想做D乜啦! 仲煮乜?! 邊個嚟都叫佢哋一齊出街食或自備糧食,唔好煩我...天天煮係非常攰!


但我還是每年堅持煮團年大餐,這是我結婚后的堅持...煊煊並冇要求過嘅,都怕我煮太多。我認為: 這年我們一起共渡了寒暑而又展望未來新的一年再一起努力,所以好應下廚去煮儿道好菜來一起慶祝。(人有才氣;我則傻氣)況且我還有精力,煮得一年就一年啦! 我每年都煮少少唔同嘅嘢,今年就煮:



牛炆牛筋; 喺自己整買个生牛和牛筋返嚟做!



日本鮑魚、花胶炆海參 ( 全部自己買乾貸返嚟發嘅)



我祖藉喺上海,所以会識煮D上海餸,呢一個係上海麪麩。工序好多!又煮恰又油炸又炆。在上海人家中係道大齋菜。



上海紅燒肥豬肉加百頁



蒸發財好市加炆無骨鴨掌 (發菜用雞湯喂乾,豉則蒸熟再捲發菜再用鮑魚汁蒸)



干煎大蝦 (用魚露、日本豉油和味淋燴乾)



上海葱烤鰂魚 (煎咗再用冰糖老抽煮), 但呢个餸最好食嘅係D葱啦!



芹菜炒帶子蝦仁



蓮藕章魚癸財好市湯



加埋紅豆沙湯圓糖水(本來唔会煮呢个甜品,但從朋友个blog睇到又覺得儿好所以試吓!下次仲会試下芝蔴糊加湯圓,哈!我可是会炒和磨芝蔴!)同生果


 



嘻! 我煮D餐可以入口...不過今年我毋整雞...因為揀唔到靚嘅,只好買現成豉油雞...



煊煊食得儿開心!



這就是我們今年嘅團年餐啦! Yes! I can take a half month off!


 


 


 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...