Ms A's simple pleasures

Sunday, July 12, 2009

公司瑣事

早幾日前,老頂(Mrs. D) 行埋嚟同我講那隻我用的潤手霜氣味太濃,我便告訴她這是在Body Shop新買o架~好抵 Only $3蚊大大支!是蘭花味呀!她知我是慳妹,只好悻悻然「哦!」了一聲行開。


前天同佢吃lunch,她又告訴我﹕她呢一排哮喘發作得好犀利,聞到我的潤手霜氣味令她更不適云云....


我只好同佢講﹕很抱歉!支潤手霜是新買的,我又唔知邊個牌子好用 ‧‧‧‧(言下之意就係唔知邊一隻牌子潤手霜会令妳滿意呀!


你估吓后來点呢?






 


第二朝返工,我就看見‧‧有支新潤手霜放咗我將桌面到‧‧‥



嘻嘻!我都非常醒目,問Mrs. D 支Lotion幾多錢?佢話無所謂,送比我用!哈哈!我支Body cream 咪可以慳番囉?!


我同Mrs. D 道謝並向她說﹕我用完支Lotion再通知妳啊!0桀0桀0桀!



聽Mrs D講她的老公~Mr. P快生日,Mr. P想要一部Golf GPS做生日禮物


作為他妻子的Mrs. D就四處八卦睇邊度買平!Mrs. D是一個唔到最后一分鐘都唔買嘅人


我聽到她在位上咿咿哦哦,又話貴(成$300幾蚊) 又話唔知走去邊度買!


我是一個投桃報李的人,就同Mrs. D講叫佢試吓Best Buy啦、又喺大舖頭、間舖頭又在附近!我仲印埋將九折coupon過佢叫Mrs. D自己去買!


Mrs. D call 間舖問有冇貸,她鬼咁開心同我講舖頭有貸,仲話她有這間店$40蚊禮券現在可以一併用啦!我同佢講Mr. P‧分分鐘玩幾吓就唔鈡意个Toys,到時妳咪退番部GPS囉!哈哈哈!(美國在大舖頭買嘢可以在一定時間內原銀奉還0架!) Mrs. D頻頻点頭呢!You See!~我幫佢真喺慳唔少0架!0桀0桀0桀!




我在公司的零食‧‧


夏日炎炎(雖然只有25一27度左右) 、我最愛的解暑零食有﹕(現在每天都在吃


My lovely Coke & Ice-cream



以下這個是指定四季必備的零食﹕




我的工作環境﹕




回家途中,見到架貸Van廣告好得意,又影吓留作紀念啦


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...