Ms A's simple pleasures

Sunday, July 19, 2009

不明來歷的小女孩(下)

 




FatFat 發表主題﹕鬼影變幻球 (FatFat係我中一同班同學,這是他告訴我的點解佢会記得?我估就因我坐在他附近嘈喧巴閉咗成年而佢就啞忍住笑咗成年啩?)

 



Fanny 問道﹕咦, 前面位靚女係邊位? (哈哈!Fanny同我一般好奇呢!)



 



Fatfat  終於解開謎底啦!Yeah!!! 波友個囡

 




我要挑戰FatFat个主題,問道﹕鬼影都冇隻何來變幻?

 




安安 又彈出嚟唱嘢﹕ 變幻原是永恆................... (你打完波當然好唱口啦!)

 


「永恆的東西沒有人會珍惜...................」小東 出場搭單﹕「大概沒有東西是永恆。」(佢又作打油詩)



 




Fanny 駁斥﹕有, 永恆的希望...............(Fanny所指是中六合彩、三T之類還是希望自己D馬騮大晒,可以甩難呢)

 




我亦要出嚟亂噏 ﹕
永恆的星星‧月亮‧太陽和..........賬單 (FatFat究竟你去咗邊呀?)

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...