Ms A's simple pleasures

Monday, July 13, 2009

Leona的澳门之行












 

同學Leona的澳门之行後,上載很多相和兩段短片給我們看,我很開心!同學雖然在FB中不多發言,但很有心的。我們未曾同班,但印象中是一個文靜內向的同學,不似我‧‧‧傻乎乎的







Kitty : 同學..四季酒店好靚呀!! 幾$住一晚  (Kitty好仲意澳门食嘢架!)




 我又答道﹕嘻,Leona 妳今次upload咗好多相呀!抵錫

 



Levian 又讚:


Leona 今次真係好多相睇, good ar.

 




Leona 應該心情勁靚,回應﹕Thanks, 因有D時間咪upload多D相囉, 我今次是買特惠package, $2,500 一晚, 包一程2人船票, 早餐及$300泥碼, 仲可以2:00 check out 添, 係咪好低呢?




小東 又跳出嚟彈句﹕此刻無價-visa廣告都係咁講 (喂!老华僑唔知你講乜o架!)




跟住小東佢又再問:


不過真係好抵。我最想知係個$300泥碼嘅結局..... (好奇寶寶!)



 

Leona 答:


比咗入場費 !!>^<    (同學,你好鬼老實啊! )

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...