Ms A's simple pleasures

Monday, July 13, 2009

不明來歷的小女孩


7-14号羽毛球同學會又去打球,他們常常影相被我睇0架!知我鈡意「睇肉」節目呀!


今次我發現了一個不認識的小女孩,就發問: 這個女孩是??




Levian 回應我﹕




當然唔係我個女,
亦唔係fat fat個女,
又唔係Jessie個女,
更加唔係On個女,
都唔係Joyce個女

咁咪就係人地個女囉.

 



我又很好奇再問﹕
今天妳仲乜咁鬼多廢話 (呢一位小姐super busy,幾時会得閒作打油詩



 

Levian:




唔多廢話又點會有觀眾,
哈哈哈......(唔通你做咗無線PR?要收視率?)

 



我決定整古佢﹕ 不過個小女孩又儿似妳細細個時喎!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...