Ms A's simple pleasures

Tuesday, July 7, 2009

Jessie 女兒放榜了

Jessie小女今天放榜了, 她獲派佢心儀o既中學, 所以佢好開心, 希望佢可以快D融入新學校, 認識多D新朋友. 努力! 加油! (世上只有媽媽好!)



 





 我當然在FB中第一个彈出嚟發言恭喜啦﹕


哈哈!一家人都鬆晒,点同佢慶祝呀?




Fanny ﹕ (哈!好大酸醋味)


我第一個話同佢慶祝, 但係佢話無我份, 要同班FRIEND去打波喎!!




過來人的阿Mid 回應 :


恭喜晒呀...咁今晚你地有覺好瞓啦....HV A SWEET DREAM^^




 


「恭喜呀!」小東 ﹕「我仲要等多幾年!」




Kitty ﹕


曉東..好快架咋!!貶下眼就到@@ (Kitty你太Nice啦!)




安安  ﹕


芬姨:打波班FRIEND咪又係你d同學……………hehe (安安你又情不自禁,忍唔住開心啦!)




 


我又立刻問﹕幾時?(喂!我等緊收看體育節目o架!




Levian


昨晚,我地有打羽毛球,但無影相, 因為太唔得閒喇! (有幾唔得閒?喂!上次Fatfat講D小背心、短褲呢?)



Levian 又道﹕芬姨:你應該一齊出來打羽毛球.




Jessie  終於回應﹕


剛剛從大陸廠回來. 收到你們的恭喜, 真是多謝各位朋友的關心. (Jessie工作真辛苦啊!)




Fanny 呻道 ﹕


Levian, 鬼咩, 原先我都想帶D仔出來打球, 奈何D仔唔生性, 經常發瘋, 帶佢地出來真係會失禮死人o架! (小朋友個個都係一樣,你要帶佢地多多出嚟蒲吓就少發瘋啦!)







安安 心情勁靚  ﹕


我老婆都唔怕帶我出去驚我發顛..會失禮死人......haha




Fanny  玩篤爆:


你老婆係背後呻你唔知嗟.




Levian  又苦口婆心道


出來玩吓喇,有乜所謂失唔失禮呀!細路出來運動吓會好啲




安安  又幫口﹕


阿芬下星期出黎拎返塊拍啦,我地買左塊新拍啦.....




Fion  好搞笑接口 ﹕


烏蠅拍呀???  

 




 



「咁遲先講, 我都買咗塊新拍, 當然唔會係烏蠅拍啦, 傻豬;D 」 ( 好有米呀!)




 


Fanny Fion 跟住又要八卦!下星期...又有波局?? When? Where? Who? Why? How???




On Wong ﹕ 你係去就打比我地………唔好齋講 (真喺了解Fanny)




Fanny Li同你打波好似殺咗你老豆咁, 唔操番一頭半年都唔咁出離顯羞啦! (哇! Fanny 你係咪咁兇狠呀?)




小東 出嚟作總結﹕原來佢係吾爾人 (我都係咁稔!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...