Ms A's simple pleasures

Tuesday, July 14, 2009

禮拜天

超市DSmoke Ham大減价~減成一半呀!嘩!我一定go go go去買!



我鈡意吃Butt個位,而且橫掂都開焗爐焗火腿,我就一口氣買了兩个番屋企嚟!


婆仔數: Deli D急凍Ham 賣成 $6 蚊一磅,仲係唔知乜成份溝埋嘅雜碎肉!現在自己買个煙豬腿回來焗只是$0.40一磅兩个都係$7蚊有成十幾廿磅嘅真正肉!!!



我將豬腿釘滿丁香再加橙汁和波蘿汁淋上面後掟入焗爐375度焗三个鈡頭!每二十分鐘就將D蜜汁掃上面,焗完出嚟真喺靚靚o架!



星期天个天氣又正,我終於可以將棉被、蠶絲被同被套一齊曬啦!



我种的花花花


<--這棵花是超市將快枯死的花掉出來賤賣的,我看它有機會救番,就買回來了!過了兩星期,花兒重見美麗


<---這朶花上有條幼幼毛發是屬Bella的....我剛和她洗洗白白啊!


<---這个是我由一棵小小種子看着它發芽成長,再見其開花結成果實的心型三色辛辣椒仔


 


 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...