Ms A's simple pleasures

Thursday, July 30, 2009

光影留情~

這一排常到Beely个blog到吹水,我們說了很多以前趣事,尤其看完光影留情更回憶上很多忘懷童年回憶。


例如﹕「煮你咪」好耐都冇聽過呀! 70年代后期雪糕車是我很細个時的回憶啦!當年母親帶我去維園才有得吃呢...唔講真係一D都唔記得


我又記得在中學時咱們好鈡意飲熱支裝麥精維他奶呀,夏天就飲支裝可樂


以下又是和Beely的對話內容,我copy起來作一個保存


往事如煙,你咁早結婚我很surprise~ 其實早婚壓力好大,但今次見番D老同學真喺好開心,見大家很多1pair pair同學之間結婚又覺得很純情!


如你所說一個人越年長,經歷得多,得到o既失去o既都試過,我又何嘗不是?我獨自一人在美NY居住四年,又因家人關係要照顧又擔誤咗儿年‧‧‧過中滋味又豈是外人明白?不過令我都有得着亦無悔。


你們有兒女令我羨慕得很。

‧哈哈‧所以有同學在FB講仔女經我都好happy~你有機會見到邊個同學就踢佢入FB啦~多個人多把口呢!


我其實忘記咗好多嘢亦無印象,好多往事是FB中大家吹吓吹吓先記得吓。例如你講阿Lam我真o係忘記得一乾二淨。你提起我个心真喺突一突!乜o個陣個個都有追女仔咩??? 點解我冇人追o架?


以下是第二則﹕


哈!我仲以為你F.5畢咗业就結婚呢

原來你0地係愛情長跑。我覺得除非要小孩否則結唔結婚是無所謂啦!


點解我會去o左NY 住?在二十歲那年全家移民過去,但住在NYC不到一年,弟弟不慣吵着回港,母親便和他回港囉,我當年已經在銀行找到份工,我們也剛買好房子不久、我只好獨自留美啦。跟住佢哋back and forward NY試住咗儿次,唉~揾我嚟做和照顧。

个幾年是最艱辛的,又冇朋友和家人在身邊,而且揾男朋友唔容易‧‧‧我指我睇得上眼嘅中國人o住在NYC治安又差,是要非常小心出入和認識朋友的。


其實我都唔想結婚,但阿媽擔心而且我又遇到我先生囉‥佢還可以吧

是我打羽毛球時認識的越南华僑,他什么都好好就係我們沒有小孩。哈!


我在高中中學時經常去户外活動是公益少年團呀~出外和其他學校學生哥哥姐姐交流多好多,反而對自己級的同學好少留意0架!太Childplay所以有冇人追也不在乎的!只是你哋講起我又想吓囉。


畢業後我的情史更是不斷,隱形眼鏡真是个偉大癸明

嘻!我在HK第一個男朋友就比我大上8年,第二个也大我八年,第三同第四个....哈哈~唔話咁多你知....所以我咪話同學們非常純情呀


總之‧我這個丈夫是我咁多個朋友中最好最滿意一個

,不會后悔啦
我哋美國思想唔同...冇小孩唔屬於Family是couple啫,所以是Ms A啦!我个老公last name is Tran. 但我冇改last name 令佢幾unhappy,所以在FB中用佢个Last name and let him happy 吓囉


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...