Ms A's simple pleasures

Sunday, July 5, 2009

煙花與仇口

我訴苦水說道﹕昨晚十点多收到一份大禮,有人燒着個煙花放在我家大門前並按鈡后閃人

Jeanne: (她可是在美失去聯絡8年的女友,剛在FB中尋回)

woooo......was everyone okay at your home? Did you call the police for that?





 Jeanne  (她是我失散8年的女友,竟被我在FB到揾番) ﹕ woooo......was everyone okay at your home? Did you call the police for that?




 Mid ﹕(阿Mid 妳真識和我打趣!)


Hallooween喇咩?




 Levian  ﹕(榮哥萬歲!萬萬歲!)


邊個咁做??????太過份喇






要唔要搵柯南幫妳追兇?(喂!我鐘意金田一多D呀!不如下次‧‧‧呸呸呸!大吉利是!當我冇講過!)




 Jeanne 我哋冇事冇損失當晚...冇call police不過我細膽成晚都瞓得唔好,昨天call去township police dept. 備案,拿了case#.
D死飛仔揸車走,冇得追兇!事件當結束...算啦!人不「瘋」流枉少年,哈哈!瞓醒冇事
我很感謝朋友們関懷﹕「Mid國慶節在美國很多人会買煙火在家后園到玩,NY&NJ是illegal的但只要你唔出意外又或影響人、police是不理的。好似我呢个case是特別情況。」




 Mid 回應﹕


佢地要玩係自己後園玩吖嘛,好彩你地無事咋!
美國真係自由過頭喇,你驚完未呀?未驚完我地呵返你;唔使驚呀下.... (嗚嗚嗚~獅子就有很多母愛,得閒妳可要關心我多D啊!




 小東又出塲講廢話﹕


會唔會係得罪咗人?(我決定唔回應你呢個問題!!! 你話本小姐會唔會係得罪咗人呢?我可是賢良大方、温文爾雅、純良忠厚‧‧‧刪萬字廣告)



 



還是靚女 Levian 醒目,知我者莫若她!佢問小東﹕


小東,個煙火是否你放架?????




 


小東﹕冇啲咁嘅事,雖然我有「隨意門」(小東你喺咪搶咗大雄嗰「叮噹」?難道你變咗身做技安?

 

多謝 Fanny 出場﹕

乜佢地有咁大仇口咩! <--------(究竟係邊位同邊位有咁大仇口呀???)

 

Mid :
咦...東東..你係叮噹/多拉A蒙咪咩?我個仔啱啱買左本百寶大全喎...使唔使借俾你睇呀?

( 阿Mid 超可愛!)

 

我出嚟收塲﹕


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...