Ms A's simple pleasures

Saturday, July 18, 2009

心語

好耐冇寫感受,前些天心煩氣燥,亦要控制自己情緒,真係幾辛苦!不過昨天同个朋友IM吹下水,談天說地發洩吓又自己寫吓嘢,今早起床又發覺新的一天是多麼美好!


有時很多東西你睇我好,我睇你好!還是順其自然,我相信總有一天自有揭曉時候。


我近來个blog真係突然多咗好多人,好熱鬧!有喜有愁~愁的是因為我寫嘢看文章的時間少咗好多好多,又要Comment 同定期Update FB同學趣事,也要做運動。有Dblogger 又麻麻地,又俾MSN,又問你做乜工住在那裏,真係睬佢都傻,真想鞭佢幾嘢我個人怕死,亦不輕易信任人,基本上我對唔識嘅人都係唔睬。好多friend識我初時都知我是超串!


但亦有一兩个blogger寫嘢同心思都幾好,尤其大雄,有時上佢个blog到真係好有鼓勵作用,心情会好D、平伏下來!


飛鳥應該是個電車男,有小孩子的童真。


大怪獸影相好靚,同阿怪个名字一樣!我認為以女性來說真是影得非常好和有心,要告訴給阿怪知呢。有時一些人寫吓comment被我,我都儿開心和感到好cute。反正大家是永不相見,所以很多o野可以在blog中暢所欲言。


其實寫blog對我是一個life log外,亦有減壓的作用,因為我心裏實在有太多古怪念頭,寫吓会舒緩下個心情呢。有幾多人睇也不重要啦等有一天頂唔順厭人多,可能会放棄這一個blog,從新再開一個,那一個会是全私人的blog未定.....到時可能会通知你。


上星期終於開始打羽毛球,其實我打得一點也不好,煊煊話我是反應遲鈍,但我又儿喜歡打,出身汗会舒服小小,想儘量每星期二抽時間去打。並且会繼續跳zumba但轉咗星期四,因為下星期一要開始學太極,時間好tight喲!我近排瘦返晒啦!身型要Keep住,穿衣服買衫容易D呢!


P.S. 我add咗阿mid入MSN,她是中二丁班的同學呀!


 


 


1 comment:

Beelyho said...

有精神我就會寫blog....次次都係咁,有idea 寫野o個排寫好多,一段時間後,黎睇o既人會漸漸多...但係每每o個個時候就會到情緒低落o既週期...會無心機寫野,跟手睇開我個blog o既人就會走.....然後個blog 又再次變得水靜河飛啦.... 雖然我寫o既野好無組織,好無point ,又悶又個人(唔係過引),但你都會定時黎望下,仲會留下言,多謝你。
[版主回覆07/19/2009 20:41:00]人總有低落時候,如果我唔死都會一直定時黎望吓嘅,不用客氣‧加油!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...