Ms A's simple pleasures

Friday, July 31, 2009

小時候的夢想與回憶

在FB中小東講溝通技巧係好好好緊要,但可惜學校冇得教。又話正确理財技巧同样好緊要,同样學校都冇得教。一定要教曉小朋友呢兩样嘢,等佢地入社會走少冤枉路少撞板。


這令我回想以前一D想法,小時候自己思想好簡單,母親亦冇乜同我們溝通和教我們做人處世道理,乜都係自己在身邊D朋友和同事中邊聽邊學。


可能自己家庭人口簡單,常渴望自己擁有個大家庭,可以熱鬧D。而且又是女孩子,當然有少女夢想,小時候就有計劃 :我要二十五歲結婚; 二十八歲生孩子; 還要生三个,三十歲就完成並在家中相夫教子,幸福的生活下去。


但出去社会做事后,第一件事就告訴我﹕這社會是公一份婆一份的,冇人会養妳~


移民來美,人生的新一頁,一切又要再重頭開始.......轉眼匆匆快到二十年,回顧以往.....哈!想法真是童話得很!

今日又在FB中同小東吹水....講起8月令人諗起什麽?我又是死性不改地諗起以前睇過的書~岑海倫~八月櫻桃....初中看過的一本愛情小說。

反而佢諗起讀書時候,每年八月都做暑期工。冇得去暑期活動。很羡慕其他人,得到乜?錢係好難揾,一分一毫都有汗水,要用得其所。

原來佢嘅回憶是以辛苦和錢作為記號,而我則是書和夢想 

佢講我又再回憶起一些久諱的往事~我好細時串過珠仔. 排過錶鏈、去過衣廠剪線、点鈕扣。在F.3時八月做暑期工去玩具廠包裝、F4 and F5 weekend在Toys R Us打工揾零用錢!原來大家一般辛苦~錢係咪好難揾?嘿!大家都知~ 但我很笨,從不羡慕其他人,因為羡慕是不能幫我解決問題,不能改變現狀。

哈!我的童年回憶終於返晒嚟

 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...