Ms A's simple pleasures

Saturday, July 25, 2009

生活‧八卦 (一)

我同事們清一色女性佔差不多95%‧全是美國土生,他們雖然祖藉各有不同,但亦以白人居多。亞裔的只有我一個,同她們相處日久自己思想變得更洋化,不過始終唐人自小受思想教育亦根深蒂固,所以很多東西仍有所保留。


其實不論行去邊度,D女人堆講埋話題都係一樣。如﹕邊度有特价﹔週末做咗乜計劃做乜﹔你件衫好靚邊度買﹔D仔女發生乜事等等。只是美國人處事的手法、眼光和態度標準略有不同。有時聽落又儿荒謬但諗深一層又有其道理的,令我的人生態度有更多選擇,是一件幸事。


又由於納稅重,只要老實交足稅又夠長命,一般退休的保障会好過香港。可惜美國已經成為窮光蛋一名,將來要攞佢D全額退休金就分分鐘等到70歲先有份!真是悲不可抑呀!


亦因為有退休金攞,現今美國人唔駛養父母~非常幸福o架!我D同事個個都係自己顧自己,父母只是過大節或有空時才回家探望吓。而他們亦唔興湊孫,兒女要生細路,你自己諗掂佢,父母養大仔女后自己又過自己渴求的生活,對他們來說責任已經完畢。父母得閒時会探望兒女孫兒,但唔会介入子女教育下一代的責任。


有時聽佢哋講仔女經又幾開心也有辛酸不好一面o但他們都好樂觀處理問題,字典中從來唔会有閉翳又或者想得灰暗喎。我有時聽到佢哋見解自己都会在腦海中作出比較....若果中國人会点做呢?


菊花茶对咽炎是“毒药”


我今天下午做咗揚州炒反(即炒冷反)和翻焗炸薯條(又隔夜)做午餐



哈!係九唔搭八o架呢D就係我中西文化融和並結合在吾之肚腹也。


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...