Ms A's simple pleasures

Monday, July 27, 2009

Fion的飽反論與"褲"甲天下

Fion和华獸是我的同級同學雖然未同過班,但記憶中是活潑的猶其华獸,口蠻花吧他們如何結成情侶再進展成夫妻?我下次見到他倆一定要八清楚


今天Fion post咗D澳門家庭樂相在FB, 我揀咗兩幅相放在這裡﹕



當我看到這幅相時,我知道Fion一定認為有趣才影下


所以我問﹕嘻!曬"富"



Fion 可是風趣得很呢﹕




這是風水學中的「褲甲天下」哈﹗哈﹗哈﹗

 


 



Mid 讚Fion 仲係咁青春、咁靚女喎...

 


就認為: Fion 妳好瘦,咁咪平時太勞氣?

 

Mid 又說教﹕




正面d諗....係因為fion keep得好啫...好過我圓碌碌啦....^^

 


 哈哈!我立刻反擊




我話羅生冇被飽反佢食!!!!!!!!!!
你哋都一般正! 圓碌碌咩?囉D游水照瓈比較吓先..


 

Fion 答我﹕




Ada你估仲咗,因為我未到八十歲,但我同樣冇被飽反佢食!hehe (Fion 你真識做老婆!
)

 

Mid 你又去咗邊呀?泳衣照呢?

1 comment:

Siu Kwan said...

Ada:連我自己都唔敢著住泳裝望住塊鏡呀... 你估你咩仲KEEP得咁好,我唔想影響我係你地心目中個個游泳健將個身形呀!
[版主回覆08/10/2009 18:57:00]唔係卦 下次要捉妳教我游吓水先!唔係游乾水係游濕个隻呀

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...