Ms A's simple pleasures

Wednesday, July 22, 2009

艷遇

安安 投訴個天兼吹水﹕ 個天唔知係想考驗我定係玩我………話說差唔多成個月冇跑,今朝早六點就起身去跑步,一路都幾好天,點知跑到上寶雲道就滂沱大雨,好彩有個涼亭避左一陣,一分鐘到啦,不過今朝落下雨係半山又幾清涼冇咁熱………點都好冇阻我對跑步既堅持&熱誠…………hahaha



 






我回贈返佢一首歌 ﹕嚐盡雨絲輕風的加冕﹔偶爾碰上了急風步伐未凌亂

 




Edwin : 正所謂:貴人出門風雨。好今晚我接力!(安安个friend)

安安 又心癮起心底之中知分寸得失差一線﹔披荊斬棘的挑戰光輝不眷戀* (喂,點解多粒"*" )

 




小東: 跑嘅過程有冇艷遇 (喂,要人点答你呀?你想象吓好啦,仲要大庭廣眾問...安安可是会怕醜又怕......)



 




嘻!我來加句﹕佢揾緊歌呀!


 

Kitty: haha!!你o係公聚場合問安兄有無艷遇,你認為佢會唔會答你呢?????????




小東: haha

 

安安亦真是冇晒下文呀

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...