Ms A's simple pleasures

Monday, July 20, 2009

腳痛還是減肥?!

Kitty 病C9出嚟歎息:  痛腳又出現啦!










Fanny : 我都係, 由少年風濕發展成中年風濕, 真苦.... (原來妳同Kitty都咁慘)


安安: 你兩個風濕都係小事………我由細到大都何包乾硬化咪仲苦……希望老之前醫得好啦………哈哈 (点会呀?玩嘢咩)



 




Kitty回應: 唉...都係尋日打完波既後遺症,我已經聽話做熱身,今日都係痛,都係無得救架啦!!!!!!!!靚太芬..你就慘d,風濕真係陪著你走,一生一世也心憂,祝你早日康


至於安兄..荷包乾硬化呢個症狀都好普通,十個有十個都有,你又知我地無???咁就祝你中馬仔中六合彩,早日脫貧啦

 

 




小東 又出嚟玩嘢 ﹕我開始冇記性,,,,,,,

 


我可是非常仁慈的建議﹕我幫你記....戶口号碼和密碼啦!







「唔該晒。咁粗重嘅嘢都係親力親為好哋 」<-----小東幾時都係咁醒,識後兜


Kitty又幫小東後兜 :「無記性,食多d合桃」(Kitty, 你應話同我一齊幫佢記底D號碼呀!)

 



阿Mid出場嘆氣﹕

 




Kitty,你係風濕痛定骨膜發炎呀?我一有感冒就會骨膜發炎架喇.....唉..老多幾年都唔知點算

 



Kitty立即回應﹕我都唔知係什麼事?依家有食藥,時痛時唔痛!


Fatfat 又回應!﹕ 呢輪打波狀態唔太好 (天啊!FatFat 連你都在這裡避難!)




我好奇地問吓﹕點解?




Fatfat 回應我﹕肥咗d, 反應慢, 睇嚟今日要開始減肥配方, 目標減15lb



 


我立即追問到底﹕哇!点減呀?我都好想知呀!



Kitty 又追問﹕發發..有好野唔好收收埋埋wor!快d講有什麼好方法減肥既朋友需要你!!!!!!!!




Fanny 又插一腳﹕發哥, 有無減肥配方加強版, 急切!!!!!




小東答﹕順其自然吧 haha 不要強求。<----其實佢最想知就真



 

總結﹕FatFat成日都係咁,專整D懸案出嚟跟住就唔理人!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...