Ms A's simple pleasures

Wednesday, July 29, 2009

生活‧八卦 (二)

美國人是樂觀民族,唔会將問題想得太複雜,多數見招折招,都儿識沉着應對和快活地行自己人生道路。


例如我的鄰居夫妻阿Mark and Michelle,大家各自在這段婚姻前都有兩个兒女,大家相識再婚。男方的兒女歸前妻/女方的則一個歸自己一個歸前夫。(係咪幾複雜?但是一般美國人都平均結兩次婚0架!帶仔女再婚是好普遍的


不久阿Mark心臟病發入院,以后不宜工作只能留在家中執吓輕便嘢。


Michelle則要出外工作負責家中所有開銷。回家又要照顧丈夫兒子(兒子十幾歲),當然還有阿Mark仔女的贍養費,不過他應該有政府殘障津貼幫補吓。不久Michelle母親又中風入院,她又要撲去探望。


但Michelle一樣活得快樂,佢見我散步經過,常友善打招呼,開心說近況(對我來說是苦况)。


前幾天他們又開心告訴我領養了一隻5歲耳仔有發炎的狗仔,並展示給我看,佢仲同我一起散步兼放狗嚟。(天啊!自己家中已有一位病人,仲攪多隻狗?仲帶隻狗睇獸醫呢


而阿Mark條腿腫到大豬蹄咁但仍要照顧佢D花草!(他退休後的新興趣)又話明天要同太太揸7个鐘頭車去參加自己女兒的畢业典禮! 我聽到都暈但他們真是非常開心告訴我同我分享o架!


中國人在這個環境会点?唔駛我講啦!


菊花圖片/雛菊圖片 1 - [wall001.com]_Chrysanthemum_flower_0009.jpg


星期天去到Home center 發現D太陽能Landscape燈大減价50%off! 我立刻掃兩盒番嚟!因為我个D燈一早就唔work!


舊的Landscape燈


新的Landscape燈



呢排太懶,連菜都冇買‧‧‧只好揾D乾貸和雪櫃裡D急凍肉和湯出來煮(頂住檔)....


呢个係"蠔汁炆日本刺參東菇",炆到最后才下咱家种的青瓜 (刺參我一早發定)



還有在露台燒嘅"BBQ Baby Back Ribs" 再加番煲N日前的儲備湯水"鯪魚赤小豆粉葛豬骨湯"


 


有肴冇酒是万万不可的; 所以開咗支凍Saka飲....呢个晚餐又係九唔塔八



 


12 comments:

沒有叮噹 said...

外國人生活有政府保障不同香港.
[版主回覆07/30/2009 09:21:00]外國人基本生活消費也非常大。而他們為例,政府是不會有任何保障的!因為屬中產。其實這不是有錢與冇錢的問題....香港亦有對底下階層有保障; 但不會對中產有任何保障吧!
這是一種苦中但仍要尋找自已生活意義,對丈夫的體諒,對生命熱愛和在任何環境找尋自屬的快樂o並且不羞愧於自己環境向人傾吐的大方表現

飛鳥 said...

早晨呀,香港一樣有很樂觀很能面對困難的人的.
而美國也有人受不住壓力,攞槍到處去殺人.
其實處處乜人都有.
我想食燒排骨.
[版主回覆07/30/2009 09:26:00]香港是一個很小的地方而美國就一個城市(New York)也大過HK很多倍...要發生上得電視又怎會少過HK呢? 壓力嗎?隨處都有‧‧‧‧可能有一天我会攞槍去搶你呢
咁早想吃燒排骨?Easy啦!
 

Allie said...

是心態問題,樂觀者遇苦總能平常心看待.美國人比較不會委屈自己吧,婚姻不美滿都乾脆離婚.
自家種的青瓜,嘩!自已種一定好好食!
[版主回覆07/30/2009 10:18:00]老外的字典裡是"快樂"排第一.....不是"健康" 不是"財富" 而是"快樂"才是第一. 你若看一些外國出名的名人,他們的答案亦是一樣。我以前不明白但我現在明了亦同意。
這青瓜可是第一個收成品呢! 夏天多吃沙律; 所以种青瓜呀

MO said...

中國人就忙忙碌碌....為三餐....每天見到打工一族上班下班好少見到他們臉上的笑容
[版主回覆07/30/2009 18:12:00]揾食艱難~~壓力大、放工遲、家人朋友見面機會不多或少,那会有笑容。或者連"放鬆"都要放假先得閒做

dd said...

你呢餐好豐富啊。我有時諗,人能承受多少呢?真係要有困難時才知自己的承受力有多大
[版主回覆07/30/2009 18:08:00]哈! 不是每一個人都好似你咁鬼幸福.....

飛鳥 said...

你請我食燒排骨,我請你食曲奇餅.

[版主回覆07/30/2009 18:06:00]嘻 多謝~ 下次我要HK街邊小食

Aris said...

現在的中國人都已經變得很開通,不像以前的了。
[版主回覆07/30/2009 17:59:00]哈! 我看你就變得很開通~我有時通有時不通啦----->我屬以前D人呀

好好過日子 said...

純粹是心境的問題,如果每個人都識得去調節自己的心態,日子便會過得好好啦~
[版主回覆07/30/2009 18:05:00](Empty)

好好過日子 said...

純粹是心境的問題,如果每個人都識得去調節自己的心態,日子便會過得好好啦~
[版主回覆07/30/2009 18:04:00]說得好 調節心態是非常重要呢!無論你健康、富有與否....精神上亦要尋求屬你所愛的快樂...... 不能因身體上殘缺而停止你所有活動

開心人 said...

我生活很平靜,一D都唔八掛哈哈哈
[版主回覆07/31/2009 09:06:00]我生活很平靜,但有DD八掛哈哈哈

Kevin Lau said...

冬菇 x BBQ x Sake,Ms A 你D 配搭都真係夠晒創意
[版主回覆07/31/2009 09:04:00]嘻 一般啦! 一般啦!

五星下的三星 said...

我在想會唔會因為美國早年以基督教為主要國教,那種安心的感覺已深入民心?而中國那種先天下之憂而憂的情操則影響我們較多?
[版主回覆07/31/2009 09:01:00]美國人民擁有宗教、言論,以及出版自由。歷史短冇咁多顧忌,人种又複雜,民族特色遺傳也有,但最主要是教育的問題。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...