Ms A's simple pleasures

Saturday, July 4, 2009

朝鮮贈美國國慶


朝鮮昨趁美國國慶「獨立日」,1天內先後發射了7枚地對地彈道導彈「贈興」,其射程皆可覆蓋整個韓國,乃至中國和日本的部分領土。今次是朝鮮3年來首次連續試射彈道導彈。日韓譴責朝鮮做法,美國警告朝鮮勿再火上加油,而中俄則呼籲各方冷靜。



雖然國慶每年由朝到晚有人在咱家花園裏放煙花,但是北韓今次分明玩嘢玩挑舋!今次三天內第二次發射導彈又選在今曰美國國慶明顯的具有政治目的。


你今次試射擺到明要燒美國眼眉之餘,又要搶佢嘅生意啫!今次試射諗落都係想改進朝鮮軍隊的導彈實力之餘,又想話被D買家聽,你Sale被佢D嘢有品質保證!(買家主要是伊朗、巴基斯坦、埃及、利比亞、敘利亞和也門等第三世界國家,佢每年起碼勁15億美元收入呀!)


 


我就睇下今次美國点同你玩!中國又會否插上一腿呢?Let's Party!!!


 


 


 


 


2 comments:

沒有叮噹 said...

咁導彈上有否添上美國國慶節快樂呢?
[版主回覆07/05/2009 12:46:00]是 "我這晚熱辣辣ya ya 你這晚慶恰恰he ya
趁節日熱辣辣 Ya Ya
她的咀巴低呼好嗎? 跳嗎 ?她使美身心不懂招架 趁節日熱辣辣 Ya Ya 她(朝鮮)的咀巴低呼好嗎 跳嗎 她使美身心不懂招架 !〞

沒有叮噹 said...

真懂搞笑!
[版主回覆07/05/2009 20:53:00]手無寸鐵的我們除了搞笑,還可以做什麼呢?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...