Ms A's simple pleasures

Sunday, July 5, 2009

國慶假期


美國國慶前夕,母親和姪女終於來我家中一起渡過長週末了!姪女Nicole今年13歲﹔明年考高中派位!今年要開始上夏季補習班,期望來年能考上一所好高中學校。她悄悄告訴我她心儀的幾所高中學校,那可全是出名難考上的。姑姑就不能幫她什麼,只是諄諄告誡她小心交友,亦告訴她一定要向老師發問如何幫助她考上這幾所高中,期望老師可以給予她一些課外參考習題指示。


我是不能常見Nicole,她要上學我要上班!她住NY我住NJ,只能在大節日學校放假,由母親帶她來我家中相處二天而矣!我們的相見時間實在太太短暫啦!在NY每次見面總是匆忙短暫,就算有很多說話想查問但亦不知從如何說起問起‧‧‧


例如這個長週末,本想帶小孩到水上樂園,但她說較愛打保齡和看戲....我好民主嘅,連戲都係佢揀。我們早上飲完茶便一起去打保齡,个塲第一次去,當然唔能夠與Manhattan球場比較



我就覺得這裡有小小殘,但都OK啦!鄉下地方係咁啦!但有驚喜喎!



因為佢地有閘門升起的option,所以你就算唔識打亦唔会打到坑渠!太棒啦!


母親可是非常喜歡,佢話有成40年冇打過保齡啦!既然唔会滾落坑,一於落塲玩!一家人都玩得非常開心呢!


本來Nicole是想看Night at the Museum: Battle of the Smithsonian,但一日只影2塲,而且是早塲嚟,結果小女孩就選了這套

Transformers : Revenge of the fallen‧‧‧我同Nicole 兩個人去睇,講真套戲場面好亂又追嚟追去!只有打打打外就沒有什么!我們 都覺得有小小驚呀!不過Nicole揀,就由佢選擇自己的喜愛,等做完我就要佢寫日記和感想被我睇吓並指出佢所遺忘或向佢發問再補充再叫佢做過。哈哈!我教小孩是和其他人不同,係好大整古! 但我由她的文章中亦可以知道佢成長到那一個階段,心中有個譜。


這二天是國慶日,美國大多數民眾若不外遊,就是招呼親友到家中BBQ的,而我亦不例外,請我們的親人來我家中BBQ。我亦只有一年一或兩次在家中有聚會,平時各有各忙,能聚在一起的時間真是屈指可數!



轉眼一天又過去了,晚上散席,母親和Nicole亦隨煊煊家人回到NY各自的居所中。July 4th的逝去,是下半年的方向進發,我們美國的經濟能有所改善嗎?


 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...