Ms A's simple pleasures

Monday, July 6, 2009

美國的孩子就是頑皮!

昨晚十点多收到一份大禮,有人燒着個煙花放在我家大門前並按鈡后閃人


我在二樓開窗望落街時,只看見個煙花喺咁燒,一位鄰居放狗經過並告訴我是个十幾歲D少年做嘅!可惜他走得太快看不清楚是誰。鄰居又問我哋要唔要報警?好彩我哋無立刻開門,間屋又無事!煊煊話咁夜唔好打電話報警啦!


但我成晚都瞓得唔安樂,醒咗十幾次呀!好驚有賊入屋,一有D聲又醒,睡了又醒!唉!美國小孩就是頑皮!胡亂扔煙花在別人門口!真氣人!這是第一次收到的特別大禮呀!


今早回公司向同事們訴苦,男女同事意見呈兩極化﹕「她」們全都一致認為要報警,因為這種情況可大可小,分分鐘屋都可以燒埋,釀成火災又或開門時會被煙火炸傷。


但「他」們則認為年年國慶長週末前後都是這個情況,佢哋細個時都曾做過呢D嘢,就算事后叫警察都無補於事,算數吧!


今早我嚴重失眠,心情勁差,應該話非常惡劣!雖然明知捉唔到个少年但還是打去local警察局備案,告知他們昨天情況,要求加強巡視我家四周環境!


年青人是貪玩但亦不應將自己快樂建築在別人的痛苦上!現在時世唔好,你点知係咪當你開門時会有賊推你入屋打刼0架?!若非看到一位鄰居放狗經過,我一定不會開門,亦会立刻報警等警察來呀!


這就是屍骸,今早影下的!



 


4 comments:

Aris said...

原來妳係美國咁happy ~
題目可否改為全世界的孩子就是頑皮。
這是誰的錯?
[版主回覆07/07/2009 18:37:00]孩子就是頑皮....不同年代有不同時興的頑皮。大些会定性些,唔学坯就OK

沒有叮噹 said...

咁大整估呀,好彩無出外啫.
[版主回覆07/08/2009 18:23:00]所以孩子的教育是非常重要!奈何很多父母只將此責任推倒在學校身上,而忽略家教的重要性

SkyBlue said...

細時偷針,大時偷金.............小朋友要由細教好。
[版主回覆07/09/2009 07:16:00]現在小孩很早熟,要教好真喺冇D耐性和EQ都唔掂!不簡單!

I said...

真的很危險呢 我以前住house, 會先放下防盜鎖看清來者何人才會開門的
[版主回覆07/10/2009 09:49:00]是啊!嚇死我 ~太夜又驚有賊躲在一旁,所以我通常走上二樓開窗望落下面0架!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...